Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 13 octombrie 2010

Piscina fierbinte


Ma plimb pe langa piscina si te vad cum innoti.Incep sa ma dezbrac usor in timp ce tu te opresti privindu-ma cu ochii tai mari albastri.Te vad cum iesi din apa si te apropii de mine.Mii de stropi se scurg din firele tale blonde pe sani si de acolo se duc usor spre zona fierbinte.Te apropii de mine si incepi sa ma dezbraci repede.

Ma iei de mana si ma duci in apa si ma intoarci cu spatele.Se apropie usor si ma apuca usor de sani,in acelasi timp sarutandu-mi gatul...

Simt cum ma iau fiorii si simt cum ma incalzesc...o iau de mana si o scot din apa.
Se aseaza pe podeaua de langa piscina,intr-o pozitie de asteptare.
"Vino peste mine" imi spuse!

Ma asez peste ea o simt calda si uda...Incep sa o sarut in timp ce ea gemea,dornica de mai mult.Ii frec sanii si simt cum se intaresc in timp ce ea striga ca vrea mai mult.

Incep sa o ling pe sani apoi pe piept si incep sa merg mai jos,gemetele devin mai dese.Ajung la zona fierbinte si simt cat de excitata si uda este.Introduc un deget si in acelasi timp o ling,gemetele devin mai puternice.
"Mai tare si mai repede"imi spuse ea!
In spatele meu vad un vibrator si incep sa ma joc cu ea si sa o incit cu el.Imi doresc sa o vad si mai excitata.Ii pun vibratorul pe sani,apoi merg usor cu el pe piept in timp ce ea geme tare asteptand cu nerabdare sa ajung la zona fierbinte.
Dintr-o data bag adanc vibratorul in ea si simt cum tremura de placere si o aud :
"Mai tare si mai repede"

Incep mai tare ,devine si mai uda si incepe sa curga pe degetele mele.Ma apropii si ling lichidul ce iese din ea...ma simt la fel de uda ca ea...Simt cum se apropie de orgasm,este minunata,gemetele ei ma excita foarte mult.

Dintr-o data scoase un geamat puternic dandu-mi seama ca ajunsese la orgasm.Ma cobor cu fata pe locul ei fierbinte sa-i simt mireasma.
Ea ma trage si ma tranteste pe podea si se aseza peste mine.
"Acum este randul tau" spuse,uitandu-se salbatic la mine.

Imi ridica piciorele in sus isi puse un strap-on si intrase in mine.Simteam cum ma ud si mai tare ,simteam cum nu mai rezist,incepusem sa o strang de sani,ii simteam tari...Simt cum ma apropii de orgasm,tot corpul meu era fierbinte,explodez...Si dintr-o data simtii cum orgasmul vine puternic...imi dau capul pe spate...a fost puternic...

Se uita in ochii mei si ma lua in brate.
"Te iubesc iubita mea"!

2 comentarii: